Co trzeci polski internauta blokuje reklamy w przeglądarce. Dlaczego tak się dzieje? Firmy marketingowe inwestują coraz większe pieniądze w reklamę w sieci, jednak efekt jest często odwrotny od zamierzonego.
Blokujemy reklamy, bo zakłócają nasz spokój, marnują nasz czas, irytują. Tu wychodzi też nasza powstańczo-konspiracyjna natura. Jedną z cech narodowych zawsze była zaradność, stąd nie dziwi, że stawiamy opór, kiedy ogranicza się naszą suwerenność pod względem tego, co oglądamy - mówi Bartosz Sikora z firmy Havas Media, cytowany przez rp.pl.
Internauta nie chce być do niczego zmuszany. Powstające jak grzyby po deszczu programy i wtyczki do blokowania reklam są odpowiedzią na potrzeby rynku. Jedni wynajdują sposoby na blokowanie, inni szukają możliwości omijania blokujących wtyczek. Ta zabawa w kotka i myszkę trwa w najlepsze, ale póki co lepiej radzą sobie przeciwnicy reklam, w tym ogromna grupa Polaków.
Autor: Bartosz Nowak
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.