Recepta na sukces jest szalenie prosta. Znajdź swoje atuty, a potem je wykorzystaj. Dyrektor zarządzający Borgward Group, Ulrich Walker przyznał, że w Chinach zachodnie marki samochodów są bardzo cenione. Szczególnie niemieckie firmy nie mogą narzekać na brak zainteresowania. W Azji cały czas krążą stereotypy o dobrej trwałości produktów z Rajchu. Stąd decyzja o sprzedaży SUV-a z legendarną marką na masce.
"Niemieckie DNA, świetny design i długa historia" - tak reklamuje się nowy Borgward. Ulrich Walker zapowiedział, że oferta jest kierowana głównie do młodych z dobrego domu, którzy chciałyby kupić sobie SUV-a BMW, ale ich na to nie stać. Dzięki Borgwardowi mają zadowolić się tańszą niemiecką alternatywą - modelem BX7.
Firma Borgward powstała w 1924 r. Jej twórcą był inżynier Carl F.W. Borgward, który zaprojektował i stworzył trójkołowy pojazd o nazwie Blitzkarren. Do lat 50. XX w. Borgward był już trzecim największym producentem samochodów i odpowiadał za 60% eksportu. Firma zbankrutowała na początku lat 60., gdy spadła sprzedaż aut w USA - donosi Bloomberg.
Autor: Arkadiusz Puz
Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store.
Zobacz także:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.