Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Włamali się do szkoły. Mogą trafić za kraty na 10 lat

30

Policja zatrzymała podejrzanych w sprawie kradzieży sprzętu z Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. Michał G. wraz z Damianem N. - mieli ukraść ze szkoły dla dzieci z niepełnosprawnościami m.in. specjalistyczny sprzęt do diagnozy i terapii zaburzeń słuchu.

Włamali się do szkoły. Mogą trafić za kraty na 10 lat
Policja zatrzymała podejrzanych o kradzież. (Policja)

Do zdarzenia doszło 18 grudnia. Sprawcy włamali się do budynku Zespołu Szkół nr 21 przy ul. Piotra Ignuta 28 we Wrocławiu i ukradli specjalistyczny sprzęt oraz zabawki.

Złodzieje ukradli nawet klocki Lego

Mężczyźni zabrali sprzęt do terapii Tomatisa, specjalistyczny system przeznaczony do diagnozy i terapii zaburzeń słuchu, sprzęt elektroniczny, komputerowy, a nawet klocki Lego o łącznej wartości ponad 65 tys. zł - podała rzeczniczka Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu prok. Małgorzata Dziewońska.

Zatrzymanymi okazali się dwaj mieszkańcy Wrocławia, w wieku 24 i 35 lat, którzy obecnie przebywają w policyjnym areszcie. Jeden z nich - Michał G. miał również kilka dni wcześniej włamać się do agencji pocztowej przy ul. Kozanowskiej we Wrocławiu. Tam straty oszacowano na niemal 5 tys. zł.

Podczas przeszukań w mieszkaniach podejrzanych znaleziono część skradzionych przedmiotów. Ponadto skonfiskowano kilkaset porcji narkotyków. Mężczyźni usłyszeli zarzuty za kradzież z włamaniem, a jeden dodatkowo za posiadanie środków odurzających.

Prokuratura złożyła wniosek o tymczasowe aresztowanie Michała G. na trzy miesiące, do czego sąd się przychylił. Z kolei wobec drugiego podejrzanego - Damiana N. zastosowano dozór policyjny oraz zakaz opuszczania kraju. Mężczyznom grozi kara do 10 lat więzienia.

Zobacz także: Kamil Stoch już nic nie musi. Ojciec o filozofii Stocha. „On chce tylko poprawiać to, co robi”
Autor: ABA
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić