Ma to związek z nową modą. W Stanach Zjednoczonych - a ostatnio również w Europie - mieszkańcy zgłaszają, że na ulicach można spotkać ludzi poprzebieranych za klauny. Bywają straszne, budzą też spore kontrowersje.
McDonald's nie chce być kojarzony z nietypową rozrywką. Dlatego zdecydował się na odwołanie wszelkich akcji promocyjnych, w których wykorzystywana miała być postać ubranego na żółto klauna o czerwonych włosach.
Firma i jej lokalni franczyzobiorcy wiedzą, jaka atmosfera wiąże się z pojawianiem klaunów w miejscach publicznych - mówi Business Insider rzeczniczka sieci Terri Hickey.
Roland jest znakiem rozpoznawczym McDonald's od lat. Wykorzystywany był dotychczas w reklamach telewizyjnych i materiałach promocyjnych. Firma często organizowała również spotkania, podczas których Roland McDonald odwiedzał dzieci w szpitalach.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.