Wyglądają bardzo dziwnie. Czarne hot-dogi mają być odpowiedzią na japońską modę, jaką jest czarne jedzenie. Były już frytki i hamburgery w tym kolorze, więc IKEA postanowiła wejść na rynek ze swoim produktem.
Cieszą się dużą popularnością. Chociaż początkowo czarne hot-dogi raczej zadziwiały klientów, niż zachęcały, szybko stały się prawdziwym hitem. W sklepach ustawiły się kolejki i wcale nie byli to klienci kupujący meble czy świeczki, a miłośnicy mrocznego jedzenia.
Ta wyjątkowa akcja zostanie tylko na japońskim rynku. Tamtejsza IKEA w ten sposób chciała uczcić swoje 10. urodziny i już za kilka tygodni czarne hot-dogi przestaną być sprzedawane - informuje "Metro".
Autor: Kamil Karnowski
Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.