Lidl podejmuje kolejne działania promocyjne. Tym razem sieć dyskontów wystartowała z nową kampanią marketingową, w której podkreśla, że niezależnie od tego, czy robicie zakupy w sklepach Lidl w Wielkopolsce, na Podlasiu czy w Trójmieście, zapłacicie za produkty te same ceny.
Jeśli miałbym opisać nową kampanię hasłem to byłoby to "w całej Polsce jedna, niska cena", ponieważ wierzymy, że każdy powinien mieć możliwość zrobienia tych samych zakupów dokładnie za te same pieniądze. Dla wszystkich prowadzimy transparentną, spójną politykę cenową i wierzymy, że to właśnie dzięki niej klienci nam ufają i wybierają Lidla - powiedział Wojciech Grohn, członek zarządu ds. Zakupów w Lidl Polska, cytowany w komunikacie prasowym.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nowa kampania Lidla odbywa się pod hasłem "Lidlowy przegląd cenowy". Dyskont zapowiedział, że materiały będą dostępne w różnych kawałach: w telewizji, radio, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych i na YouTube.
Wydaje się, że ten ruch Lidla to kolejny element batalii z Biedronką. Te dwie sieci zażarcie walczą o klienta.
Co warto wiedzieć o sieci Lidl?
"Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA" - podaje sieć.
Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje ponad 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 850 - podkreślają przedstawiciele Lidla.