O problemach poinformowali sami klienci banku. Na facebookowym fanpage'u firmy pojawiła się cała masa komentarzy opisujących utrudnienia przy realizowaniu płatności. Klienci skarżyli się, że podczas płacenia za zakupy ich karty były konfiskowane przez kasjerów jako nieważne lub skradzione. Taka sama sytuacja miała miejsce w przypadku próby wypłaty gotówki z bankomatu.
Niektórzy internauci nie przebierają w środkach. We wpisach na facebookowej stronie mBanku grożą pozwem zbiorowym.
Bank podaje sprzeczne wyjaśnienia. Z jednej strony poinformował, że płatności kartą znowu są dostępne, po czym dodał, że mogą występować z nimi problemy.
Firma uspokaja, że klienci nie będą musieli płacić za wyrobienie nowych kart. Bank doradza tymczasowe posługiwanie się sposobem płatności BLIK.
Nie wiadomo, do kiedy potrwa awaria. mBank nie wydał również oficjalnego oświadczenia w tej sprawie, a sposób, w jaki komunikuje się w mediach społecznościowych z klientami, wprawia internautów w jeszcze większe rozgoryczenie.
Autor: Kamil Królikowski
Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.