Edwina i David Nylan są niezwykłymi pechowcami. Używając mobilnej aplikacji wybrali numery brytyjskiego losowania Lotto. Kiedy chcieli zapłacić za wirtualny kupon, okazało się, że na ich koncie brakuje pieniędzy.
Doładowali konto w aplikacji. Myśleli, że to zakończy sprawę, a kupon zostanie automatycznie zakupiony. Tak się nie stało. Losowanie, które oglądali w telewizji, było dla nich niezwykłym zaskoczeniem. Wszystkie numery z ich aplikacji pokrywały się z tymi, które wylosowano na wizji.
Jestem zszokowany, ale co możemy zrobić? Graliśmy od lat i już od jakiegoś czasu używaliśmy naszego internetowego konta. Nie jest tak, że nie wiedzieliśmy, co robimy. Musimy się z tym pogodzić i żyć dalej - powiedział serwisowi independent.co.uk, David Nylan.
Firma Cameltot - operator loterii - odmawia wypłacenia nagrody. Rzeczniczka prasowa poinformowała, że kiedy użytkownik kupi ważny kupon na loterię, to otrzymuje maila z potwierdzeniem.
W przypadku państwa Nylan nie doszło do prawidłowego zakupu losu. Nie mieli wystarczających środków na swoim koncie, a po dokonaniu płatności, nie zakupili losu ponownie. Sprawdziliśmy to i w tym przypadku można mówić jedynie o próbie zakupienia kuponu - skomentowała sprawę rzeczniczka.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.