Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Mateusz Domański
Mateusz Domański | 

Polacy znów będą szturmować sklepy Lidla. Wraca legendarna marka

112

Czy dojdzie do kolejnego szturmu na sklepy sieci Lidl? Taki scenariusz jest możliwy. Wszystko dlatego, że do punktów Lidla powraca legendarna marka. Wiadomo już, za ile będzie można zgarnąć walizki sygnowane logotypem Wittchen. Gdy ostatnio były w sprzedaży, w niemieckich sklepach panowało istne szaleństwo.

Polacy znów będą szturmować sklepy Lidla. Wraca legendarna marka
Polacy znów rzucą się na promocję Lidla? (YouTube)

Lidl ogłosił już, że od czwartku (16 maja) będzie sprzedawać produkty marki Wittchen. W dyskontach oferowane będą wspomniane produkty czterech wielkości.

Wszystkie walizki mają struktury polikarbonu (zwanego również poliwęglanem). Lidl zapewnia, że te produkty mają najwyższą odporność na uszkodzenia przy jednoczesnym zachowaniu lekkości. Do tego są modne i bardzo eleganckie, co nie jest rzecz jasna bez znaczenia.

Druga sprawa to bardzo atrakcyjna cena. Ceny walizek rozpoczynają się od 109 zł. Najdroższe produkty można otrzymać za 189 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Przerażający widok po pożarze. Skala zniszczeń

Marka Wittchen znów w Lidlu. Oto ceny

Za 109 zł dostać można kuferek z nóżkami o wymiarach 22x28x15 cm (pojemność 10 l). Ten produkt dostępny jest w czarnym kolorze.

Za 149 zł zgarniesz walizkę o pojemności 32 l i wymiarach 55x37x20 cm. Ten produkt ma obrotowe kółka 360 st., ale i pasy zabezpieczające bagaż.

169 zł to cena walizki o pojemności 57 l i wymiarach 63x43x25 cm. 189 zł zapłacisz za największą walizkę o pojemności 88 l i wymiarach 75x50x28 cm.

Wszystkie produkty dostępne będą wyłącznie w sklepach stacjonarnych funkcjonujących pod szyldem Lidla. Ale trzeba się spieszyć, bo zapewne błyskawicznie towar zniknie z półek. Tak, jak to miało miejsce przed laty.

W przeszłości Polacy wręcz szturmowali sklepy, by móc zdobyć produkty marki Wittchen. Najpierw stali w ogromnych kolejkach, by po wejściu do sklepów dosłownie walczyć o produkty. Poniżej dowód:

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić