"Będziemy wysyłać komunikaty SMS do odbiorców, u których nie udało się dokonać odczytu rzeczywistego stanu licznika" - przekazała w komunikacje Polska Spółka Gazownictwa.
Celem tych wiadomości jest przypomnienie klientom nieobecnym podczas wizyty inkasenta o możliwości przekazania stanu gazomierza za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Czytaj więcej: 18 lat nie płacili za gaz. W końcu dostali rachunek
PSG skontaktuje się z klientami tylko w sytuacji, gdy dostęp do gazomierza jest utrudniony i nie dokonano odczytu rzeczywistego w okresie ostatnich 12 miesięcy. Takie osoby otrzymają SMS z informacjami o tym, w jaki sposób przesłać do operatora odczyt licznika oraz fotografię urządzenia potwierdzającą zużycie gazu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Z przekazanych informacji wynika, że w pierwszej kolejności wiadomości SMS będą wysyłane do odbiorców zakwalifikowanych do 3. i 4. grupy.
Oto przykład wiadomości tekstowej, którą możesz dostać od PSG.
Z powodu braku dostępu do gazomierza nie wykonaliśmy odczytu rzeczywistego. W związku z tym prosimy o przesłanie do PSG stanu licznika wraz ze zdjęciem gazomierza potwierdzającym zużycie oraz adres punktu poboru na e-mail: [adres e-mail w domenie @psgaz.pl]. Dotyczy adresu: ……………… . W razie pytań prosimy o kontakt pod nr tel. 22 444 33 33. Niezależnie od wysyłanej wiadomości odczyty nadal są realizowane przez inkasentów zgodnie z planowanym harmonogramem.
Pamiętaj, każdy odbiorca ma obowiązek udostępnić gazomierz do odczytu podczas wizyty inkasenta. "Regularne odczyty gwarantują dokładne rozliczenia i podnoszą poziom bezpieczeństwa użytkowania gazu" - podkreśla PSG.
Źródło: o2.pl, komunikat PSG
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.