Nazwę i logo poznamy 3 października, w dniu premiery serwisu. Skierowany do Ślązaków serwis informacyjny bazować ma na treściach wideo, a działać "w kontrze do wszystkich kierunków, które obejmują główne polskie portale". Tak tłumaczy to Durczok w rozmowie z wirtualnemedia.pl. Biorąc pod uwagę, że "formuła portalu (...) jest oparta w dużej mierze na mediach społecznościowych", poszukiwani są ludzie sprawnie działający właśnie w tej sferze wymiany treści. Zespół ponoć jest nadal kompletowany.
Panuje obecnie trend przenoszenia telewizji do sieci. To nie jest dobry kierunek, ten pomysł jest dla mnie pomysłem chybionym. My stawiamy ogromny nacisk na treści wideo, ale chcemy produkować je w unikalny sposób, a nie powielając istniejący model i przenosząc telewizyjne formaty na ekran komputera, tabletu czy smartfona - mówi Kamil Durczok.
Serwis informacyjny byłego szefa "Faktów TVN", przekonują wirtualnemedia.pl, nie będzie miał nic wspólnego z programem publicystycznym, który Durczok poprowadzi w Polsacie od połowy października..
Autor: Jan Muller
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.