Z badań przeprowadzonych przez firmę Skyscanner wynika, że 75 proc. kobiet przeprowadza dokładny research podczas planowania wakacji. Poświęcają znacznie więcej czasu na wyszukiwaniu odpowiednich ofert i zwracają uwagę na szereg kryteriów, m.in. recenzje hoteli oraz porady w kwestii lokalnych wycieczek.
Kobiety rozważają więcej możliwości i zadają dużo pytań
Kobiety przeczytają wszystkie recenzje, spędzą mnóstwo czasu na stronach internetowych każdego hotelu i przeczytają różne blogi, aby rozważyć jak najwięcej możliwości - mówiła firma turystyczna Stubborn Mule's Liddy Pleasants w rozmowie z portalem "Telegraph".
Poza tym kobiety zadają wiele pytań, wnikają w szczegóły i sprawdzają, czy na pewno wszystko jest w porządku. Mężczyźni są natomiast bardziej zdecydowani, ale rezerwują wakacje impulsywnie i robią mniejszy research.
Kobiety zajmują się też przygotowaniem rodziny do podróży
Badanie przeprowadzone przez Skyscanner wykazało, że to kobiety częściej pakują rodzinę na wakacje, organizują ubezpieczenia podróżne czy proszą sąsiadów o opiekę nad zwierzętami lub podlewanie roślin. Mężczyźni zaś rezerwują parking na lotnisku i kupują zagraniczną walutę.