Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Lidl szaleje na wiosnę. Ceny takie, że klękajcie narody

22

Lidl znów szaleje z promocjami. Popularny dyskont wprowadził sporo godnych uwagi przecen. Na czym można zaoszczędzić w weekend 23 oraz 24 marca? Podpowiadamy, dlaczego warto wybrać się na zakupy do popularnej sieci.

Lidl szaleje na wiosnę. Ceny takie, że klękajcie narody
Lidl kusi promocjami, kilka z nich czeka już w ten weekend (Getty Images, Jakub Porzycki)

Lidl co rusz wdraża różnego rodzaju promocje. Na sobotę (23 marca) przewidziano m.in. akcję 1+1 gratis na ser gouda XXL 500 g Pilos. By skorzystać z tej okazji, trzeba aktywować kupon w aplikacji Lidl Plus.

W niedzielę (24 marca) promocja 1+1 gratis obejmie rzodkiewki. Tutaj również konieczne będzie aktywowanie kuponu w aplikacji mobilnej.

Limit dzienny: cztery pęczki (maksymalnie dwa gratis) na kupon. Każdy kolejny pęczek będzie sprzedawany w cenie sprzed obniżki/cenie poza promocją - donosi Lidl.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Dorota Szelągowska o programie "Totalne remonty Szelągowskiej": "To program, który realnie pomaga ludziom"

Można też skorzystać z akcji "Tania Sobota w Lidlu". Z uwagi na niedzielę handlową w dniu 24 marca, tym razem promocje w ramach tej inicjatywy będą trwać przez cały weekend.

Ptasie Mleczko E. Wedel 340 g/1 opak. można uzyskać za złotówkę. Warunek? Zrobienie innych zakupów za minimum 199 zł. Limit to 1 opakowanie na paragon.

Jest też promocja na karkówkę wieprzową. Kilogram to wydatek rzędu 9,99 zł. Za kilogram ogórków zapłacisz zaś 8,99 zł.

Płyn do płukania Silan XXL kosztuje 26,99 zł. Wszystkie śledzie nautica można uzyskać z rabatem rzędu 50 proc. Taki upust otrzymasz na drugi, tańszy produkt.

Poza tym przewidziano promocję na czekolady Milka (81-100 g). Jeżeli weźmiesz trzy małe czekolady, to za jedną zapłacisz 2,99 zł.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich tygodniach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Autor: MDO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić