Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Wrze po akcji Biedronki. Lidl "mistrzem riposty" na Facebooku

14

Niemałe poruszenie wywołała Biedronka. Wszystko za sprawą rozsyłania SMS-ów o promocjach, które zawierały porównanie do cen obowiązujących w Lidlu. Niemiecki gigant zdążył już odpowiedzieć. Zareagowali też internauci.

Wrze po akcji Biedronki. Lidl "mistrzem riposty" na Facebooku
Biedronka, Lidl (Getty Images)

Biedronka zdecydowała się na dość nietypowy zabieg marketingowy. Przedstawiciele tej sieci rozesłali wiadomości z informacjami o promocjach. Zamieszczono w nich porównania do cen obowiązujących w Lidlu.

W poniedziałek 5.02 w Biedronce mandarynka luz jedynie 3,49zl/kg, bez aplikacji, a w Lidlu 14% drożej niż w Biedronce mandarynka luz 3,99zl/kg z aplikacja. Oferta Lidl z gazetki. A do tego w Biedronce 20zl rabatu od razu jak wydasz min. 299zl z karta MB. Tylko 5.02 - tak brzmiała jedna z wiadomości.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Senator do Przyłębskiej. "Jest o krok żeby zrobić wielki zakalec"

W podobny sposób promowano inne okazje. Na reakcję Lidla nie trzeba było długo czekać.

Ej, też dostaliście wczoraj wieczorem ten dziwny łańcuszek? - zapytano na Facebooku.

Internauci momentalnie odpowiedzieli. "Tak, zachęcił mnie do zrobienia zakupów u Was", "Lidl umie w marketing", "mistrzowie riposty", "niedobrze mi się robi, jak widzę wojnę Biedronka-Lidl" - pisali.

Kontrowersyjna kampania Biedronki. Są komentarze

Do podjętych działań marketingowych w rozmowie z Radiem ZET odniósł się choćby Jan Kołodyński, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

Podejmujemy rozmaite działania zmierzające do tego, by poinformować naszych klientów o cenach najważniejszych produktów w naszej sieci, w tym rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów - oznajmił. - W tym konkretnym przypadku najlepiej widać kto jest liderem cen na polskim rynku, do którego działań dostosowują się konkurenci - dodał.

Głos zabrała również Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska. - Pragniemy zaznaczyć, że rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd - podkreśliła, cytowana przez wspomnianą rozgłośnię.

Autor: MDO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić