W czasie pandemii koronawirusa TikTok zdobył ogromną popularność na całym świecie. Kreatywne filmiki z całego świata podbijają sieć i ciężko byłoby wyobrazić sobie kształt dzisiejszych mediów społecznościowych bez tej aplikacji. Okazuje się, że twórcy nie mają zamiaru się zatrzymywać i planują dalszy rozwój projektu.
Tym razem TikTok rusza na podbój branży gastronomicznej. Wszystko za sprawą filmików z przepisami kulinarnymi, które biją na platformie rekordy popularności. Najpopularniejsze dania z aplikacji mają znaleźć się w menu TikTok Kitchen. Usługa ma pojawić się najpierw w Stanach Zjednoczonych i ma oferować dowóz potraw, które cieszą się ogromną popularnością. Wśród nich mają znaleźć się m.in. "baked feta pasta", czy smash burgery.
TikTok Kitchen ma osiągać coraz większy zasięg. Do końca 2022 roku w ramach jej funkcjonowania planowane jest otwarcie tysiąca restauracji. Jedzenie będzie dowozić Grubhub - aplikacja do zamawiania na wynos. Pomysłodawcy projektu zapowiedzieli również, że zgodnie z rozwojem trendów menu będzie aktualizowane co kwartał. Część dochodów z usługi ma zostać przeznaczona na wsparcie twórców popularnych dań.