Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Jakub Artych
Jakub Artych | 

Biedronka rozesłała SMS-y. Klienci mają dwa dni

4

Biedronka kilka miesięcy temu rozpoczęła proces bezpośredniego docierania do konsumenta. W tym celu wysyła swoim klientom wiadomości z aktualnymi cenami. W środę (24 kwietnia) klienci otrzymali SMSy z ofertą, która aktualna jest tylko przez dwa dni. Co w niej możemy znaleźć?

Biedronka rozesłała SMS-y. Klienci mają dwa dni
Biedronka rozesłała SMS-y. Klienci mają dwa dni (Adobe Stock)

Wiadomości wysyłane przez sieć handlową w Polsce są elementem wojny cenowej, która toczy się od tygodni między Lidlem i Biedronką. Portugalski dyskont zdecydował się na zastosowanie dość inwazyjnych metod. W krótkich, wysyłanych co kilka dni smsach, informuje o promocjach w swoich sklepach.

W najnowszym sms dowiadujemy się, że aktualna promocja będzie trwała od środy do czwartku (24-25 kwietnia).

Tylko 24-25 kwietnia zyskaj aż 10 zł rabatu i voucher 10 zł przy łącznych zakupach za minimum 199 zł z kartą Moja Biedronka. Limit: 1 rabat, 1 voucher z kartą MB. Szczegóły na stronie biedronka.pl. A do tego Banan Premium na wagę za jedynie 2,85 zł/kg. Najniższa cena na rynku - czytamy w sms od Biedronki.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Firmy zwalniają pracowników. Eksperci: to są lokalne dramaty, tragedii na rynku nie ma

Biedronka za wszelką cenę stara się udowodnić, że jest najtańszym dyskontem w Polsce. Niektórzy konsumenci są jednak poirytowani. Nie tylko częstotliwością wysyłania wiadomości, ale także godzinami, o których je otrzymują.

SMS od Biedronki
SMS od Biedronki (Licencjodawca)

Polacy zacisnęli pasa

Dlaczego rywalizacja między sieciami handlowymi stała się tak zażarta? Odpowiedź mogą stanowić szersze dane rynkowe. Tortu do podziału robi się coraz mniej. Z badania przeprowadzonego przez firmę technologiczną Proxi.cloud i platformę UCE RESEARCH wynika, że ruch w sklepach spada.

Wyjątkiem są jednak dyskonty. Podczas gdy hipermarkety zaliczyły ponad 8-proc. tąpnięcie, w segmencie najtańszych sklepów na rynku ruch urósł o ponad 1 proc. Wszystkie typy sklepów zaliczyły za to solidarny spadek pod względem liczby unikalnych klientów.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić