Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Prezes Lidla zabiera głos. Tak komentuje walkę z Biedronką

23

Walka o klientów pomiędzy Biedronką, a Lidlem trwa w najlepsze. Tym razem głos w podcaście zabrał prezes tej drugiej sieci. - To jest dla nas nie do pomyślenia - mówi Władysław Wlaźlak.

Prezes Lidla zabiera głos. Tak komentuje walkę z Biedronką
Prezes Lidla zabiera głos w sprawie wojny cenowej. (Getty Images)

Od początku 2024 roku obie sieci walczą o tytuł najtańszej w Polsce i po prostu o każdego klienta. Przypomnijmy, że afera rozkręciła się na dobre, gdy Biedronka postanowiła wysłać SMS do swoich klientów z informacją o cenach i porównała je do tych w Lidlu. W mediach społecznościowych wybuchła prawdziwa burza.

Lidl próbował się bronić, ale Biedronka poszła o krok dalej i w wielu miejscach w Polsce atakowała banerami, a także informacją na paragonach. Informowała oczywiście o tym, że ceny w portugalskiej sieci są najniższe.

Przed kilkoma dniami Lidl wypuścił podcast zatytułowany "Dobry temat". Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, w rozmowie z prowadzącym Karolem Okrasą, skomentował historyczną walkę między dyskontami.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "To jest hit". Idealna kreska przy pomocy wsuwki? Sprawdźcie!

Prezes Lidla: "Nie do końca prawdziwe"

- SMS-y są dość bezpośrednią formą kontaktu. Ja dostaję je od żony, mamy, dzieci, czy przyjaciół. Taka akcja faktycznie miała miejsce i pokazywała pewne różnice cenowe. Problem polega na tym, że one nie do końca były prawdziwe - cytuje prezesa "Fakt". Wlaźlak dodał, że wojna cenowa nabrała tempa, ale tak naprawdę trwa od bardzo dawna.

Jeżeli wiemy, że w koszyku kilkunastu artykułów ceny w konkurencyjnej sieci potrafią się różnić o 17 zł, to jest to naprawdę ogromne wydarzenie i zastanawiam się, co klient może w takiej sytuacji czuć, co może myśleć. To jest dla nas nie do pomyślenia — cytuje dziennik Wlaźlaka.

Jak wskazuje "Fakt", chodzi o różnice cenowe w Biedronce w dwóch dzielnicach Poznania. Ceny różnią się właśnie o 17 złotych, a wynika tak z marcowego spotu Lidla, w którym sprawdzono 15 przykładowych produktów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: PODCAST #48. Tanio… taniej… Lidl! Pierwszy podcast z Prezesem Lidl Polska
Autor: MTK
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić