Zasady akcji były proste. Szansa na 47 tysięcy dolarów i darmowe hamburgery przez resztę życia dla Rosjanek, które "przekażą najlepsze piłkarskie geny" i "zapewnią sukcesy reprezentacji w przyszłych pokoleniach". Kampania obejmowała tamtejszy odpowiednik Facebooka - VKontakte. Usunięto ją we wtorek 19 czerwca, jednak zrzuty ekranu wciąż krążą po sieci wywołując oburzenie w krajach zachodnich.
*Burger King szybko pożałował tego pomysłu. *W przeprosinach nazwał swoją kampanię "obraźliwą".
Przepraszamy za obraźliwą promocję rosyjskiego oddziału firmy. Oferta nie odzwierciedla wartości naszej marki. Podejmiemy kroki, by podobne sytuacje nie zdarzyły się w przyszłości.
*Kontrowersyjne przesłanie amerykańskiego koncernu to odwrotność słów posłanki Dumy. *Tamara Pletnyova oficjalnie zaapelowała niedawno, by Rosjanki unikały seksu z obcokrajowcami. Apel uzasadniała rosnącą liczbą samotnych matek. Za swoje słowa nie przeprosiła.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.