Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
15°
aktualizacja 

Karolina Korwin Piotrowska: Kto pójdzie za Kuźniarem?

45

Jarosław Kuźniar odchodzi z TVN. Idzie do internetu, gdzie podobno ma mieć swój program. Rewolucja? Transfer roku? Dowód na to, że przyszły już nowe czasy?

Karolina Korwin Piotrowska: Kto pójdzie za Kuźniarem?
(Lukasz Dejnarowicz / FORUM)

10 lat w jednym miejscu pracy to dużo. Wiem coś na ten temat, sama niedawno obchodziłam swoje 10-lecie w TVN Style. To na pewno skłania do poważnych i perspektywicznych refleksji, do pomyślenia nad tym, czy to dobra droga, czy warto nadal to ciągnąć i w jakim kierunku. Sama od jakiegoś czasu zastanawiam się, co dalej, bo dziennikarstwo w formie, jaka jest lansowana w mainstreamie, coraz mniej mnie interesuje i naprawdę rozumiem rozterki kolegów i koleżanek.

Tak to bywa w czasach medialnej rewolucji. Bywa, że rewolucja zjada własne dzieci. Niedawno zrobiono badania, w których wyszło, że już więcej niż 1/3 dziennikarzy czuje się niepewnie w zawodzie. Że redakcje prasowe powoli stają się przeszłością. Ludzie, bez względu na to, czy w gazetach, telewizji czy radiu, są bardzo zmęczeni, niedocenieni, coraz gorzej opłacani i sfrustrowani. To nie sprzyja ani rozwojowi ani podwyższaniu jakości pracy, kreatywności czy budowaniu własnej marki. Wszystko dołuje, poziom pracy też.

Świat medialny już przechodzi do internetu. Tego przez lata traktowanego po macoszemu medium, w którym teraz szuka się sławy i pieniędzy.
Krzysztof Gonciarz, gwiazda YT i marka medialna, zebrał właśnie pieniądze od swoich fanów i będzie od nich dostawał co najmniej 17 tysięcy złotych miesięcznie. Wszystkim opadły szczęki. To pieniądze dla wielu pracujacych w mediach tradycyjnych już nieosiągalne; tyle dostaje, w dobrym razie, zasuwający 24 h na dobę naczelny miesięcznika/szef działu.

Trwa ładowanie wpisu:instagram
Trwa ładowanie wpisu:facebook

Pamiętajmy, kiedyś płaciło się za tekst w tysiącach, dzisiaj płaci się w setkach złotych. Czasy się mocno zmieniły. A tutaj „tylko” jakiś koleżka z netu załatwia sobie miesięczną pensję od fanów/ widzów. To znak czasów, a Gonciarz pokazał, gdzie jest przyszłość… także ta finansowa. Teraz ewidentna, kontrowersyjna, ale przynajmniej jakaś na tle coraz bardziej jednakowych i bezmyślnych twarzy, gwiazda telewizji idzie do internetu.

Kuźniara można kochać albo nienawidzić, ale nie sposób go nie znać. To, jakie emocje wzbudza, jest jego kapitałem, bo dzisiaj to one decydują o tym, jaką jesteś medialną marką. Nikt tak nie wkurzał jak Kuźniar. Na pewno nie jest nijaki, płaski, bez własnego zdania i nie mówi tylko tego, co podaje mu wydawca na słuchawce. Na pewno bywa niepokorny.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Czy męczył się przez rok w DDTVN? Nie wiem, na pewno to było jakieś wyzwanie, inny rodzaj pracy w zespole i zmasowanego kontaktu z widzem. Może nie za bardzo maskował, że jednak się męczył, przeskakując od jajecznicy, przez grzybicę stóp, do rozmowy z gościem. To na pewno jest wyzwanie i zawsze szczerze podziwiam tych, którzy potrafią być tak elastyczni. Może Jarek tego nie potrafił tak elegancko jak koledzy, tego nie wiem. Może po prostu tęsknił za tym, żeby się spełniać zawodowo znacznie bardziej? Budować swoją markę? Każdy ma do tego prawo.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Czy włączę na jego program w sieci? Pewnie tak, przynajmniej na początku. Mam szczerą nadzieję, że podkręci ostro przynudzających tam kolegów. Bo internet to ostre pole walki dla niegdysiejszych telewizyjnych gwiazd przyzwyczajonych do innego trybu pracy. Przynudzanie i straszliwe gadulstwo Lisa albo zbyt wielka niszowość Szymona Majewskiego to pokazują. Czasem trzeba mieć nad sobą szefa, wydawcę, kogoś, kto na nasze medialne i radosne produkcje spojrzy z boku….

(Łukasz Dejnarowicz / FORUm)

Inaczej nie da się oglądać. Kuźniar w sieci sam sobie jest szefem, więc powinien dać radę. Oby dał.

Koledzy i koleżanki dziennikarze, kibicujmy mu bez względu na to, czy go lubimy czy nie. Jeśli jemu się uda, to będzie znak, że jest miejsce, w którym można się spełniać i że nie musi to być ani duszna redakcja gazety czy telewizja…

Karolina Korwin Piotrowska specjalnie dla o2.pl

*Teraz serce internetu w jednej aplikacji. *Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Odkrycie w Bałtyku. "Ekologia zmartwychwstania"
Pracownik nadleśnictwa znalazł zwłoki. Obok bagaż. To zaginiony Mateusz?
Kartka w lesie. Turyści w popłochu. Leśnicy nie mieli wyjścia
O krok od kolnejnej tragedii. W styczniu zginęło tam 67 osób
Nie żyje tata polskiego skoczka narciarskiego. "Ty pokazałeś mi świat"
Jego historią żył cały Toruń. Po dwóch miesiącach wybudził się ze śpiączki
Pokazał tragarzy w Tatrach. Nagranie robi wrażenie
Truła koleżankę z pracy. Córka podejrzanej: "ona siedziała i rozkazywała"
Zaginął Wojciech Olejnik. Może być na Litwie lub Ukrainie
Ludzie zabierają głos. Mówią o migrantach. "Wszystko się zmieniło"
Pokonała go choroba. Nie żyje były piłkarz Jacek Siry
"Absolutnie nie do pomyślenia". Arabowie zaskoczeni postawą Polaków
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić