Co więcej, 10 listopada bank zamknie oddziały już o godz. 14. Z kolei bankowość internetowa oraz telefoniczna zostaną wyłączone cztery godziny później. Dotyczy to zarówno klientów indywidualnych jak i firm.
Nie oznacza to jednak całkowitego odcięcia dostępu do pieniędzy. Transakcje dokonywane kartami płatniczymi będą obsługiwane na bieżąco - tak w przypadku płacenia w sklepach, jak i wybierania gotówki z bankomatów.
Przerwa w dostępie do usług to efekt fuzji banków BGŻ i BNP Paribas. Finałowym etapem jest przejście bankowości elektronicznej z systemu eBGŻ na system Pl@net. Więcej na ten temat znajdziecie w oficjalnym komunikacie banku.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.