Oto ulubiony trunek millenialsów. Nie ma wątpliwości
Badania wykazały, że najpopularniejszym trunkiem wśród millenialsów, czyli osób urodzonych między 1980 a 1994 rokiem, jest wino. Piją go więcej niż jakiekolwiek inne pokolenie.
Najnowsze badania nie pozostawiają wątpliwości. Według organizacji Wine Market Council 79 milionów Amerykanów w wieku 21-38 lat wypiło w 2015 roku 159.6 milionów skrzynek wina, co daje 2 skrzynki na osobę. Jedna skrzynka to standardowo 12 butelek po 750 ml każda, czyli 9 litrów wina.
Poniżej 30 roku życia dominują w tej statystyce kobiety. Powyżej trzydziestki jest to już proporcja pół na pół. Przy jednym posiedzeniu średnia ilość wypijanego wina to 3 kieliszki - również więcej niż inne pokolenia. Średnia wydatków na butelkę trunku to niecałe 8 dolarów.
Millenialsi nie tylko piją dużo wina, ale ogólnie sporo alkoholu - wynika z sondażu Instytutu Gallupa. Na to, że wino to dobry wybór mamy dowód.