Do takich informacji dotarł branżowy serwis Cnet. Pogłoski skomentował dla serwisu O2 rzecznik Samsunga w Polsce, Olaf Krynicki:
W tej chwili dostosowujemy harmonogram produkcji Note7. Da nam to możliwość podjęcia dodatkowych kroków zapewniających jakość i bezpieczeństwo powiedział.
Przyczyną wstrzymania produkcji mają być podobno dalsze problemy z telefonem – nawet tych wymienionych na nowe. Wiadomo już, o co najmniej trzech przypadkach, kiedy zmieniony Note 7 bardzo mocno się nagrzał.
Do końca września w Europie wymieniono 57 proc. urządzeń. Producent dawał możliwość wybrania w zamian takiego samego urządzenia lub innego z oferty.
*Problemy z Galaxy Note 7 odczuli także Polscy klienci. * Również u nas wstrzymano sprzedaż telefonu. Według oficjalnego komunikatu Samsung Polska ma ona zostać przywrócona 4 listopada pod warunkiem całkowitego zakończenia programu wymiany.
Autor: Krzysztof Narewski
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.