Na ścianach i przedmiotach wiszą karteczki. Jednak nie są to informacje z cenami, ale opisy, do czego służy dany przedmiot. Dla przykładu: baniak z wodą zastępuje prysznic, a dywanik na ziemi - łóżko.
"25 m2 of Syria." Ikea we wspólnej akcji z Czerwonym Krzyżem chciała pokazać, jak na co dzień żyją setki tysięcy ludzi na terenach objętych wojną. Wszystko przypominało standardową instalację sklepu, która jest charakterystyczna dla sieci. Jednak tu pokoje wyglądały inaczej. Betonowe ściany i podłoga, brak mebli oraz mała przestrzeń dla 9-osobowej rodziny miały zaszokować klientów.
Pokój zobaczyło 40 tys. osób. Przedstawiciele agencji reklamowej POL, która przygotowała instalację, twierdzą, że kampania zaowocowała dużym wsparciem finansowym dla Czerwonego Krzyża. Instalacja była umieszczona w sklepie w dniach 17-31 października. Zebrano 22 miliony euro, które zostaną przeznaczone na pomoc ofiarom wojny domowej w Syrii.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.