Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
13°
Jan Muller | 

Z lewej płuca palacza z rakiem, z prawej zdrowe. Ognia?

145

Wideo na Facebooku pokazuje różnicę między zdrowym organem a zniszczonym przez raka i 20 lat palenia paczki papierosów dziennie.

Z lewej płuca palacza z rakiem, z prawej zdrowe. Ognia?
(Facebook.com/amanda.orr.56)

Szokujące nagranie umieściła w sieci studentka pielęgniarstwa. Amanda Eller studiowała na uczelni w Karolinie Północnej. Wideo nakręciła w jednym ze szpitali w tym stanie - widać na nim płuca dwóch osób. Te ciemniejsze należą do regularnego palacza. Studenci pokazują, jak wyglądają podczas próby napełnienia ich powietrzem. Obok zupełnie inaczej - prawidłowo - zachowujące się czerwone płuca osoby, która nie paliła za życia. Wideo robi wrażenie. Nie dziwi więc, że udostępniono je już blisko pół miliona razy.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Według raportu Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) w latach 90. poprzedniego wieku w Polsce spalano rocznie około 100 mld sztuk papierosów. Dzisiaj jest to około 40 mld. Przeciętny Polak wypalił w ciągu 2016 r. 94 paczki papierosów, rok wcześniej było ich tylko 73 - zauważa poradnikhandlowca.com.pl.

Według raportu "Newsweeka" najliczniejszą grupą palaczy w Polsce są mężczyźni po pięćdziesiątce z małych miasteczkek. Według Ministerstwa Zdrowia, co roku z powodu nałogu tytoniowego umiera nawet 67 tys. Polaków. - Wyniki badań GIS pokazują, że w nałóg znacznie częściej wpadają dziś panowie niż panie. Codziennego rytuały z dymkiem nie umie sobie odmówić 31 proc. mężczyzn, podczas gdy odsetek palących kobiet wynosi zaledwie 18 proc. - zauważa tygodnik.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wieczorem spójrz w niebo. Niezwykłe zjawisko. "To nie żart"
Zginęło 10 żubrów. Słowa weterynarza bulwersują
Mocne słowa amerykańskiego senatora. Nazwał Rosję "wyrzutkiem"
41-latek zadzwonił na 112. Szokujący finał interwencji
Gdzie jest grób Jezusa? Nowe odkrycie naukowców pod bazyliką
Rosjanin schwytany za masakrę w Buczy. Chce zemścić się na Ukrainie
Jan Paweł II. Papież, który odchodził na oczach świata.
Mało znana siostra Jana Pawła II. Dramatyczna historia Olgi Wojtyły
Kim był Edmund Wojtyła? Papież Jan Paweł II trzymał jego rzeczy w Watykanie
14-letnia Tosia nie żyje. Tak wygląda jej grób
Jego spadochron się nie otworzył. Carlos Suarez nie żyje
Powiedział to na łożu śmierci. Ostatnie słowa Jana Pawła II
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić