Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

lekki deszcz
Warszawa
Olga Wilk | 

Zamówili rybę i spaghetti w Rzymie. Rachunek nie mieści się w głowie

192

Dwoje japońskich turystów zapłaciło prawie 430 euro (1886 zł) za rybę, spaghetti i dwie szklanki wody. "Nasze menu jest klarowne, zamówili nawet świeżą rybę" - bronią się właściciele rzymskiej restauracji.


Zamówili rybę i spaghetti w Rzymie. Rachunek nie mieści się w głowie
(iStock.com)

Niezadowoleni klienci pokazali zdjęcie rachunku w serwisie TripAdvisor. Turyści za sam obiad zapłacili prawie 350 euro, koszt obsługi wyniósł natomiast niebagatelne 80 euro. Restauracja, o której mowa, to położona przy słynnym Mauzoleum Hadriana Antico Caffè di Marte. Lokal zbiera fatalne recenzje, a wśród komentarzy internautów przewijają się słowa takie jak "zdzierstwo" i "kradzież".

Nasze menu jest klarowne, a klienci zapłacili tyle, bo zamówili nie tylko spaghetti, lecz także świeżą rybę. Sami wybrali ją przy barze - tłumaczą się właściciele krytykowanej restauracji w rozmowie z lokalnymi mediami.

(tripadvisor)

W ostatnich latach włoskie lokale coraz częściej trafiają na nagłówki gazet z całego świata w związku z horrendalnymi cenami dań. Wśród przykładów można wymienić dwa burgery i trzy kawy, które w Rzymie kosztowały turystów 81 euro; 25 euro za gałkę lodów we Florencji czy obiad dla 4 osób za jedyne 1100 euro w Wenecji.

Zobacz także: Oglądaj też: Okradł hotel na 800 tys. zł. Wpadka hakera z Warszawy

Sprawą zainteresowały się już lokalne służby. Część restauracji zapłaciła kary za ustalanie zbyt wysokich cen - donosi portal thelocal.it. Claudio Pica, szef włoskiej federacji handlowców Fiepet-Confesercenti, apeluje o to, by nieuczciwi właściciele restauracji tracili licencje lub nawet musieli mierzyć się z zarzutami karnymi.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz także:
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Tyle zarobiła na korcie Iga Świątek. Suma robi wrażenie
Polscy pięściarze gotowi na Puchar Świata. Szeremeta poznała rywalkę
Leśnicy nie mają dobrych wieści. "Poważny problem, skutki będą odczuwalne w przyszłości"
Jak sadzić pelargonie po zimie? Ważna zasada
Jechał na Monte Cassino. Problemy Polaka. Nagle wkroczyła policja
Podali liczbę. Tylu żołnierzy z Korei Północnej zginęło w Ukrainie
Duża liczba pojazdów służb ratunkowych na drogach. RCB uspokaja
Zamiast smażyć, zrób tak schabowego. Wyjdzie miękki i soczysty
Te kwiaty można siać w kwietniu. Ogród będzie kolorowy przez całe lato
Porozumienie naruszone? Ataki na ukraińską infrastrukturę energetyczną
Zdjęcie na miarę 500 zł mandatu. Ludzie nic sobie nie robią z zakazów
Biały bus zabrał dziewczynki. Zgłosiła policji. Zaskakujący finał
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić