Lidl szaleje z cenami. Aż zagwiżdżesz z zachwytu

2

W czwartek (16 marca) rozpoczęły się nowe promocje w sklepach sieci Lidl. Będzie można z nich skorzystać do soboty (18 marca) lub do wyczerpania zapasów. Co tym razem szczególnie mocno rzuca się w oko?

Lidl szaleje z cenami. Aż zagwiżdżesz z zachwytu
Lidl (Getty Images, PA Wire/PA Images)

Lidl kusi choćby ceną polskiego kurczaka - udo lub podudzie XXL (1 kg). Cena w tym przypadku to 6,99 zł. Za 16,69 zł można otrzymać natomiast kabanosy wieprzowe lub drobiowo-wieprzowe marki Pikok XXL (480 g). Taniej dostaniesz drugie opakowanie.

Majonez dekoracyjny Winiary to wydatek na poziomie 13,99 zł (700 ml). Poza tym można zaoszczędzić na papierze toaletowym. Teraz ten od Floralys - z balsamem - otrzymasz za 19,99 zł. W opakowaniu znajduje się aż 16 rolek, papier jest 3-warstwowy i ma zapach róży.

W ofercie Lidla nie brakuje też promocji przewidujących gratisy. Akcję 3+1 gratis wdrożono w kontekście wszystkich produktów marki Piratki. 2+1 gratis obowiązuje natomiast w przypadku wszystkich litrowych soków Solevita.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Magda Gessler o inflacji i galopującym wzroście cen. Ma radę, żeby robić rozsądniejsze zakupy

Mało promocji? Wszystkie lody w wielopakach można uzyskać z 40-procentowym rabatem. Taki upust zostanie wdrożony w kontekście drugiego opakowania.

Poza tym przewidziano promocję na banany premium. Za kilogram zapłacisz tylko 7,99 zł.

Lidl szaleje. Od 21:00 taniej o 50 proc.

Warto przypomnieć o tym, że Lidl prowadzi akcję "Kupuję, nie marnuję". W ramach tego przedsięwzięcia po godzinie 21:00 wdrażane są rabaty w wysokości 50 proc. O szczegółach tej inicjatywy opowiedziała Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

We wszystkich naszych sklepach po godzinie 21:00 - w ramach akcji "Kupuję, nie marnuję" - wybrane artykuły z "Piekarni w sercu Lidla" są sprzedawane o 50 proc. taniej. Codziennie przeceniane są słodkie i słone przekąski, a w soboty - przed niedzielami niehandlowymi i w dni przedświąteczne - obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek. Nasz autorski projekt "Kupuję, nie marnuję" ma na celu wsparcie sprzedaży produktów w pełni wartościowych, ale o zbliżającym się terminie przydatności do spożycia - poinformowała w komunikacie przesłanym redakcji o2.pl.
Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić