Lidl Polska, jedna z czołowych sieci handlowych w kraju, ogłosiła rozpoczęcie kampanii stażowej.
26 lutego sieć zainaugurowała 13. edycję programu "The Lidl Way to Career". Oferując on ponad 70 płatnych staży trwających przez 3 miesiące (od lipca do września br.). Dzięki tej inicjatywie młodzi ludzie będą mogli zobaczyć m.in. jak wygląda praca w centrali i biurach sprzedaży sieci od podszewki.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Staże będą oferowane we wszystkich kluczowych obszarach działalności centrali, np. w dziale zakupów, marketingu, finansów, prawnym, controllingu, IT, zapewnienia jakości, zarządzania promocjami czy BHP.
Stażystów poszukują również regionalne biura sprzedaży w Gliwicach, Jankowicach, Legnicy, Mińsku Mazowieckim, Pruszczu Gdańskim, Stargardzie, Strykowie, Tarnowie, Wyszkowie, Bydgoszczy oraz Błoniu.
Co zrobić, aby dostać się na staż do Lidl Polska?
Aby zakwalifikować się do programu, kandydaci muszą być studentami lub absolwentami do 30 roku życia, dyspozycyjnymi od lipca do września. Kluczowymi kryteriami selekcji będą - jak twierdzi sieć - motywacja i chęć do nauki.
Młodzi ludzie będą mogli liczyć nie tylko na rozwój zawodowy, ale także na konkretne wynagrodzenie, które wynosić będzie od 4720 do 5170 zł brutto za miesiąc (w zależności od liczby przepracowanych godzin).
Czytaj również: Polacy rzucili się do Lidla i Biedronki. Cena wódki poniżej 10 zł. Specjaliści alarmują