Tylko 4 procent millenialsów przyznało, że nigdy się nie nudzi. Dla porównania, tę samą odpowiedź wybrało 10 procent przedstawicieli Generacji X (osób urodzonych w latach 1965-1982) oraz 12 procent tzw. "Baby Boomers" (urodzonych w latach 1946-1964). Wyniki ankiety przeprowadzonej na tysiącu Brytyjczyków nie pozostawiają wątpliwości, że millenialsom ciężko dogodzić.
W ankiecie nie brakowało innych zaskakujących wyników. 27 procent millenialsów jest znudzona telewizją, 25 procent nudzi się, próbując usnąć, a 14 procent ma już dosyć mediów społecznościowych. Co ciekawe, to właśnie do social media sięga 46 procent z nich, kiedy się nudzi. 43 procent odpali dla zabicia nudy grę w telefonie, a 21 procent pójdzie na zakupy - informuje metro.co.uk.
Co zrobić, gdy nudzi nas życie? Osoby stojące za ankietą uważają, że za wszystko odpowiada technologia. Co prawda, dzięki niej mamy świat na wyciągnięcie ręki, ale też nie możemy przez to skupić się na tym, co naprawdę istotne. Powiedzenie "co za dużo, to niezdrowo" sprawdza się w tym przypadku idealnie. Warto odnaleźć pasję i się jej trzymać, zamiast bezmyślnie wpatrywać się w ekrany i monitory.
Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.