Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Położył obok siebie dwa paragony. "Marnotrawstwo"

10

Media społecznościowe zalały długie paragony z Biedronki. Przy zakupie nawet jednego produktu klienci otrzymują ponad 40-centymetrowe rachunki. Jeden z internautów położył dwa paragony obok siebie. Jeden ze sklepu Biedronka oraz z innego marketu. "Marnotrawstwo" - oceniają internauci.

Położył obok siebie dwa paragony. "Marnotrawstwo"
Położył obok siebie dwa paragony. "Marnotrawstwo" - oceniają ludzie. (Facebook, Google Maps)

Od kilku tygodni szczególnie głośno zrobiło się na temat paragonów z Biedronki, które niezależnie od ilości kupionych produktów są bardzo długie. Pod rachunkiem zamieszone są zazwyczaj informacje promocyjne oraz napis dużą czcionką "jesteśmy najtańsi".

Na Facebooku i innych mediach społecznościowych internauci publikują zdjęcia długich paragonów z Biedronki.

Jeden produkt, a to ma dosłownie pół metra. Straszne marnotrawienie papieru, patrząc na ilość transakcji dziennie. Oczywiście jednak umieszczenie rzucającego się w oczy "jesteśmy najtańsi" jest ważniejsze. To drukowało się dosłownie 30 sekund - zauważa jeden z klientów Biedronki.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: UOKiK i kara dla Biedronki. Chróstny: Nie uwziąłem się na ten dyskont

Na facebookowej grupie "Biedronka kontra Lidl" jeden z użytkowników położył obok siebie dwa paragony. "Paragon z normalnego sklepu vs. paragon z Biedronki" - napisał autor zdjęcia. Jak widzimy na zdjęciu rachunek z Biedronki jest o wiele dłuższy.

"Marnotrawstwo" - oceniają internauci.

Przypominamy, że kilka dni temu kontaktowaliśmy się w tej sprawie z przedstawicielami sieci Biedronka. Jaką otrzymaliśmy odpowiedź?

"Paragony, oprócz oczywistej ich roli, stanowią dla nas istotne narzędzie komunikacji - wykorzystujemy je najczęściej do informowania naszych klientów o najważniejszych promocjach, tych spożywczych, czy też tych w internetowym sklepie Biedronka Home, które pozwalają im na realne oszczędności. Poza tym na paragonach drukujemy także vouchery na określoną wartość, które klienci mogą zrealizować na zakupy w naszych sklepach" - przekazała nam Dorota Wrotek-Gut, Dyrektorka Marketingu w sieci Biedronka.

.
. (Facebook)
Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić