Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Awantura w samolocie. Stewardessa wybuchła: "Zamknij się"

14

Na pokładzie samolotu pasażerskiego indyjskich linii lotniczych doszło do awantury. W mediach społecznościowych opublikowano wideo, na którym widać stewardessę kłócącą się z jednym z pasażerów. Kobieta miała go dość po tym, jak doprowadził do płaczu jej koleżanki z załogi.

Awantura w samolocie. Stewardessa wybuchła: "Zamknij się"
Jeden ze świadków nagrał zajście kamerą (Twitter)

Pokład samolotu to miejsce, w którym pasażer musi zachowywać się wzorowo. Reguły bezpieczeństwa jasno określają niepożądane zachowania, dlatego nie dziwne, że wszelkie wybryki są tępione, a następnie karane. Problemy tego typu trzeba jednak rozwiązywać w trakcie lotu, gdyż nie ma możliwości wysadzenia agresora w jego trakcie tak jak np. podczas jazdy pociągiem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Klapa ludzi Morawieckiego? "To postępująca erozja"

Nie każdy potrafi jednak zachowywać się właściwie podczas lotu. Przekonali się o tym uczestnicy rejsu indyjskich linii lotniczych IndiGo ze Stambułu do Delhi, który odbył się 16 grudnia. Jedna ze stewardess wdała się tam w awanturę z pasażerem. Pewien świadek chwycił za telefon i nagrał starcie kamerą. Wideo zostało później opublikowane w mediach społecznościowych.

"Zamknij się, nie jestem twoją służącą"

Awantura pomiędzy stewardessą a pasażerem miała dotyczyć posiłków. Kobieta miała dość mężczyzny i powiedziała mu, że cała załoga również to odczuwa. Jakby tego było mało, pracowniczka linii lotniczych kazała pasażerowi "się zamknąć" i powiedziała mu, że nie jest jego służącą. Wideo wywołało spore poruszenie w mediach społecznościowych.

Zamknij się, nie jestem twoją służącą [...] Bardzo mi przykro, proszę pana, ale tak się nie mówi do załogi. Spokojnie słucham pana z całym szacunkiem, ale pan też musi nas szanować - mówiła stewardessa.
Trwa ładowanie wpisu:twitter

Nie wiadomo, co spowodowało eskalację kłótni. Na wideo nie widać, żeby pasażer zachowywał się agresywnie. To stewardessa była w awanturze osobą, która mocno gestykulowała i krzyczała. Linie lotnicze IndiGo opublikowały komunikat, w którym stwierdzono, że przyglądają się incydentowi. Awantura miała rozpocząć się po tym, jak pasażer poprosił o kanapkę, a załoga odpowiedziała mu, że zaraz sprawdzi jej dostępność.

Przyglądamy się incydentowi i pragniemy zapewnić, że komfort klientów zawsze był naszym najwyższym priorytetem. Naszym celem jest zapewnianie najlepszych wrażeń przez cały czas - napisały linie lotnicze.
Autor: GGG
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić