W jednym ze sklepów Kaufland w Lesznie doszło ostatnio do bójki. Kobieta została uderzona przez agresora tak mocno, że upadła na ziemię. Podobno miała zwrócić klientowi uwagę na brak maseczki.
Do sieci trafiło nagranie z incydentu. Uwagę internautów zwrócił fakt, że pracownicy ani ochroniarze hipermarketu nie udzielili pomocy poszkodowanej. Teraz Kaufland wydał w tej sprawie oświadczenie.
Awantura w Kauflandzie. Sklep komentuje
Właściciele sklepu, w którym doszło do awantury, postanowili skomentować sprawę. Zapewniają, że uderzona kobieta otrzymała od pracowników niezbędną pomoc.
Jesteśmy głęboko poruszeni sytuacją, do której doszło w naszym sklepie w Lesznie. Zapewniamy, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas priorytetem, dlatego też po zaatakowaniu klientki przez mężczyznę, jeden z pracowników sieci zaproponował poszkodowanej pomoc i wezwał ochronę. Sprawą zajmuje się leszczyńska policja, której udzielamy wszystkich niezbędnych informacji - poinformował Kaufland
"Materiał został prawdopodobnie nagrany przez osoby nieupoważnione, które wbrew obowiązującym procedurom i w sposób bezprawny uzyskały dostęp do nagrania poprzez współpracownika zewnętrznej firmy świadczącej usługi ochrony na rzecz naszej sieci" - twierdzi sieć
Jest nam bardzo przykro z powodu sytuacji, która nie powinna mieć miejsca. Wszystkich naszych klientów bardzo przepraszamy i zapewniamy, że podejmiemy zdecydowane działania, aby zapobiec podobnym zdarzeniom w przyszłości - przekonuje sieć
Sieć sklepów oraz obsługująca je firma ochroniarska zapowiedziały wyciągnięcie konsekwencji wobec osób, które "naruszyły standardy obowiązujące w sklepach". W tym tygodniu policja ma przesłuchać napastnika oraz świadków zdarzenia.