Producent prezerwatyw Skyn, postanowił zbadać seks millenialsów. Na jego zlecenie firma Ansell Healthcare przepytała 5 117 kobiet i mężczyzn w wieku od 18 do 34 lat, aby uzyskać jak najbardziej wiarygodne dane dotyczące nawyków seksualnych w tej konkretnej grupie osób. Efekt jest zaskakujący.
Więc jak to jest z orgazmami millenialsów? Okazało się, że 97 proc. przebadanych mężczyzn oraz 89 proc. kobiet przeżywa to erotyczne katharsis przynajmniej raz podczas trwania jednego stosunku. Wśród ankietowanych mężczyzn "tylko" 7 na 10 odpowiedziało, że doświadcza orgazmu przynajmniej raz na tydzień. O wiele lepiej wypada statystyka u kobiet. W tej grupie 4 na 10 pań odpowiedziało, że w trakcie jednego tygodnia przeżywają aż kilka orgazmów!
Szczególnie interesująco wygląda kwestia dobierania się w pary przez internet. Ponad połowa ankietowanych odpowiedziała, że w trakcie roku przynajmniej raz uprawiała seks z osobą poznaną w sieci. Taka statystyka może nie dziwić zważywszy na fakt, że ponad 25 proc. przyznało się do regularnego korzystania z portali i aplikacji randkowych.
Bardzo pikantnie wypadają na tym tle szczegóły takich zachowań. Otóż ponad połowa badanych przyznała, że lubi sexting i że zdarzyło im się wysyłać innym osobom swoje nagie zdjęcia. W tej statystyce warto uwzględnić popularnego w ostatnich latach Snapchata, dzięki któremu internauci mogą wysyłać wiadomości, które po chwili znikną z widoku adresata. Do takich praktyk przyznało się 25 proc. ankietowanych Snapperów.
W jakich miejscach millenialsi preferują uprawiać seks? Na pewno nie w łóżku... Zgodnie z wynikami ankiety, aż 64 proc. powiedziało, że lubi kochać się w aucie, 74 proc. preferuje pod prysznicem, a 78 proc. wykorzystuje każdy skrawek przestrzeni w salonie.
Milenijni nie mają zahamowań. Aż 23 proc. z nich przyznało, że kręci ich stosunek seksualny na plaży, 22 proc. uważa za totalnie podniecający seks w dowolnym miejscu publicznym, a 25 proc. przebadanych uwielbia kochać się w... sklepowych przebieralniach! Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.