Akitoshi Okamoto chciał "tylko" złożyć skargę. W tym celu Japończyk podjął próbę kontaktu z działem klienta KDDI Corporation. Jednak sytuacja szybko wymknęła się spod kontroli.
Jak twierdził Okamoto, operator naruszył zasady zawarte w umowie. 71-latek domagał się nie tylko wyjaśnienia całej sprawy, lecz także przeprosin. Wymyślił, że przedstawiciele firmy powinni osobiście odwiedzić go w domu i tam prosić o wybaczenie.
Niestety, częste telefony szybko przeszły w regularne nękanie. Akitoshi Okamoto najpierw dzwonił do działu klienta, po czym niegrzecznym tonem przedstawiał swoje żądania. Następnie szybko odkładał słuchawkę, zanim osoba po drugiej stronie zdążyła w ogóle zareagować.
Jak wykazały bilingi, mężczyzna wykonał łącznie 24 tysiące telefonów. W końcu pracownicy KDDI Corporation powiedzieli "dość" uciążliwemu klientowi. Sprawa została zgłoszona na policję.
Ostatecznie 71-latek został aresztowany. Mężczyzna usłyszał już zarzuty. Będzie odpowiadał za przestępstwo nieuczciwego utrudniania prowadzenia działalności gospodarczej.
Co najciekawsze, Akitoshi Okamoto prawdopodobnie nie zapłacił ani grosza za połączenia. Sprytny 71-latek miał wykorzystywać pakiet darmowych telefonów, a kiedy ten się wyczerpał – kontaktować z publicznych automatów.
Jak długo trwało nękanie ze strony staruszka? 71-latek prawdopodobnie poświęcał na telefony wiele godzin, ponieważ wydzwonił te 24 tysiące połączeń w rekordowym czasie ośmiu dni.
Na razie nie wiadomo, jaka kara może czekać mężczyznę za jego postępowanie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.