Mówisz – bukmacherka w Polsce, myślisz – Totolotek. To wszystko za sprawą zebranego przez lata doświadczenia, w końcu mowa o najdłużej działającej firmie w branży zakładów wzajemnych w naszym kraju. Teraz operator rozpoczął rebranding – co wiąże się z tym pojęciem? Zmiana logotypu, odświeżenie strony internetowej, wyremontowanie punktów stacjonarnych, a także porządne zmiany w platformie obsługującej graczy. Tak prezentuje się nowe logo ze znakiem towarowym firmy Gauselmann Group.
Za ambitne plany, a także szereg planowanych inwestycji odpowiedzialna jest niemiecka grupa Gauselmann, która powstała w 1957 roku. Pozyskanie inwestora było kluczem dla dalszego rozwoju Totolotka i walki o czołowe lokaty na rynku. "Zakłady bukmacherskie są niezwykle popularne w Polsce i dla wielu miłośników sportu są niezbędnym elementem dobrych rozgrywek. Przejęcie Totolotka jest ważną częścią naszej strategii rozwoju. Otwieramy się na Polskę i dzięki temu zdobywamy kolejny ważny rynek w Europie obok Niemiec, Austrii, Danii i Belgii” – CEO Merkur Sportwetten, Niko Steinkrauß.
Czy niemiecki kapitał będzie kluczem do sukcesu najstarszego operatora na polskim rynku zakładów wzajemnych? Przekonamy się wkrótce!
Co konkretnie ulegnie zmianie?
Oprócz odważnej zmiany w postaci logotypu, która już teraz wywołała dyskusję w branży bukmacherskiej, operator planuje odświeżenie punktów stacjonarnych. Nowy wystrój, terminale bukmacherskie, a także otwarcie kilkudziesięciu punktów premium na terenie całego kraju– to wszystko znajduje się w planach dalszego rozwoju!
W ubiegłych latach strona internetowa Totolotka była tym, co wzbudzało największe dyskusje wśród graczy. Ostatnio została odświeżona przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata w 2018 roku. Założenia są ambitne, ponieważ strona Totolotek.pl ma działać szybciej i być ukierunkowana na obstawianie live. Dobrą wiadomością dla typerów jest również fakt, że zwiększy się zakres oferty na żywo do 40 tysięcy zdarzeń w skali miesiąca.
Na temat nadchodzących zmian wypowiedział się prezes Totolotek SA – Adam Lamentowicz: "Skala operacji jakiej właśnie dokonujemy jest bezprecedensowa na polskim rynku zakładów wzajemnych. Jest to możliwe dzięki pozyskaniu inwestora, który dysponuje nowoczesną technologią i wierzy zarówno w rozwój kanału internetowego, jak i sieci retail. To dla marki Totolotek i każdego jej pracownika z osobna wielkie wyzwanie, którego finalnym celem minimum jest umocnienie się na podium największych marek bukmacherskich w kraju."
Zakończenie procesu rebrandingu i inwestycji planowane jest na wiosnę przyszłego roku. Po tym czasie będzie można realnie podsumować przebieg poszczególnych zmian. Głównym celem bukmachera będzie odpowiednie przygotowanie oferty, punktów stacjonarnych, a także klientów pod Mistrzostwa Europy w 2020 roku!
Cóż, brzmi to naprawdę obiecująco. Pozostaje nam trzymać kciuki i śledzić poczynania Totolotka! Możesz to zrobić tutaj: https://www.totolotek.pl/
Obstawianie zakładów bukmacherskich niesie ze sobą ryzyko uzależnienia. Pamiętaj, że nie może być sposobem na życie. W Polsce korzystanie z usług nielegalnych bukmacherów jest zabronione, możesz grać wyłącznie u tych, którzy posiadają zezwolenie Ministerstwa Finansów.
Wspomniany w tekście operator Totolotek Zakłady Bukmacherskie znajduje się na liście legalnych bukmacherów w Polsce (zezwolenie z dnia 20 czerwca 2013 r. nr AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485)
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.