W Rossmannie kupujemy na szybko. Zwykle klientka sięga w drogerii po mydło, tampony czy szampon, ewentualnie perfumy, jeżeli są w okazyjnej cenie. Wpada dosłownie na chwilę, na pięć przed tramwajem powrotnym do domu. Zatem gdzie czas na przymiarki czy modę przez duże M?
Sweter z Rossmanna poprawia humor. Tym razem w kolekcji Baczyńskiej dla Rossmanna znajdziemy nie tylko modne torebki, rękawiczki, szaliki i rajstopy, ale całe zestawy - od stóp do głów! Czy faktycznie Polki w drogerii kosmetycznej poszukiwać będą ratunku dla nastroju po kiepskim dniu w pracy? Czy duet wartości i jakości, który reprezentuje projektantka oraz sieciowa drogeria, może faktycznie zaspokoić potrzebę lepszego samopoczucia?
Szanujemy Baczyńską, lubimy Rossmanna. Pokochaliśmy projektantkę za jej sukcesy na międzynarodowej arenie mody. To nasza reprezentantka stylu, którą uwielbia już nie tylko Polska. Z kolei znaną drogerię polubiliśmy za to, że jest za każdym rogiem, a asortymentem potrafi zaspokoić bieżące sprawy i nagłe okoliczności.
Po jakie rzeczy z kolekcji warto sięgnąć na jesień i zimę? Z pewnością w zaproponowanej kolekcji znajdziemy sporo sezonowych hitów. Pierwsze rzucają się w oczy kultowe bluzki boho z falbaniastymi rękawami w minimalistycznych kolorach. Kolorowe futro to kolejna rzecz, która krzyczy do nas z najpopularniejszych wybiegów tj. Fendi, Gucci, Max Mara, a którą znaleźć możemy w propozycji Baczyńskiej w Rossmannie. Kokarda zawiązana pod szyją to coś, czego nie może zabraknąć pod jesiennym płaszczem, jak i w kolekcji G by Baczyńska. Gosia pragnie również ująć serca kobiet klasycznych, ceniących ponadczasowość pełnym elegancji i nonszalancji kapeluszem.
Kto to kupi? Tym razem genialna strategia marketingowa łapie za serca nie tylko żony przeciętnego Kowalskiego, ale także córki i matki. Moda dla młodszych i starszych, spontanicznych i dojrzałych kobiet. Cała kampania oraz zestawy świetnie prezentują się zarówno na 20+, 30+, jak i 50+. Genialnie obrazuje to przekrój klientek popularnej drogerii oraz wyznawane wartości: uniwersalności oraz ponadczasowość. Czyżby to właśnie miało połączyć projektantkę z drogerią na znacznie dłuższy czas?
Dzisiejsze poradniki stylistów nawołują, by mody nie traktować poważnie, tylko się nią bawić. I faktycznie Gosia Baczyńska zabawiła się z nami! Pytanie czy mamy ochotę uczestniczyć w tej modowej grze?
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.