Co to dokładnie oznacza? Według inżyniera Google Takashiego Toyoshimy ludzie zwykle odświeżają stronę, ponieważ ta nie chce się załadować albo jej zawartość wygląda na uszkodzoną (tekst rozjeżdża się, zdjęcia mają zniekształcony rozmiar itp.). Równie częstą przyczyną jest zacinanie się stron, np. brak automatycznego odświeżania w serwisach społecznościowych. Dlatego też ulepszanie Chrome'a przebiegało m.in. we współpracy z Facebookiem.
Efekt jest widoczny gołym okiem. Na YouTubie zamieszczono film porównujący szybkość odświeżania strony przed i po wprowadzeniu modyfikacji w przeglądarce. Zobaczcie sami, jaka jest różnica pomiędzy starą i nową wersją.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.