To pomysł biura pierwszej damy, do współpracy zaproszono też Mashable, NBC i Vine. Skontaktowała się z nimi agencja odpowiedzialna za uruchomienie w Stanach kampanii promującej edukację wśród nastolatków.
Biały Dom przetestował naszą aplikację, był bardzo zadowolony z efektów i jej możliwości, dlatego zdecydował się wykupić nasze konto premium - powiedział Gazecie Wyborczej Michał Sadowski, założyciel Brand24.
Brand24 to polska firma zajmująca się szeroko rozumianym monitoringiem internetu. Brand z małego przedsiębiorstwa wyrósł na globalnego gracza w swojej dziedzinie. Michałowi gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.
Dla tych zaś, którzy nie widzą kim jest tajemnicze "pokolenie Z", spieszymy z odpowiedzią. Mowa tu o nastolatkach urodzonych na początku lat 90. ubiegłego wieku, dorastających wśród najnowszych technologii i żyjących w świecie wirtualnym. To w końcu pokolenie, które nie do końca rozumie jak toczyło się życie w "czasach analogowych". Stąd pomysł Białego Domu, aby wspierać edukację tej konkretnej grupy, która wchodzi właśnie na rynek pracy i często nie wie, jak się na nim odnaleźć.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.