Łódzka Rajtuza to projekt firmy Gabriella. Pomysł nowej marki opiera się na przeniesieniu znanych łódzkich atrakcji na wzorki na rajstopach. Producenci przekonują, że chcą nawiązać do bogatych tradycji przemysłu pończoszniczego w całym regionie.
W okolicach Łodzi powstaje ok. 89% z wszystkich produkowanych w Polsce rajstop. Szacuje się, że rocznie jest to 120 milionów par. Do największych okolicznych producentów rajstop należy firma Marylin, Wola oraz słynąca z kontrowersyjnych reklam, zgierska marka Adrian.
Firma Gabriella uznała, że chce ozdobić rajstopy dwoma symbolami miasta. Pojawią się więc na nich: słynna Manufaktura oraz jeden z najważniejszych łódzkich symboli, pomnik Tadeusza Kościuszki.
Łódzka Rajtuza powstała, by promować nasze miasto i pokazywać, że duży przemysł może być kreatywny – powiedział "Dziennikowi Łódzkiemu" Sebastian Krajda, menadżer marki Gabriella.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.