WhatsApp jest jednym z najpopularniejszych komunikatorów na świecie. W obliczu pandemii koronawirusa zainteresowanie tą aplikacją wzrosło jeszcze mocniej. Z tej popularnej platformy skorzysta również InPost. Stanie się w ten sposób pierwszą firmą kurierską w Polsce, która będzie prowadzić komunikację z klientami za pomocą WhatsAppa.
Nowa forma komunikacji, nowe możliwości. Jak informuje portal pcworld.pl, "korzystając z WhatsAppa będziemy mogli nie tylko zapytać o status przesyłki czy najbliższy paczkomat, ale również o numer do kuriera. Co więcej, polska firma pozwoli nam na kontakt za pośrednictwem Asystenta Google i Messengera. Te rewolucyjne na polskim rynku rozwiązania, mają zarówno ułatwić pracę kurierom, jak również monitorowanie i odbieranie paczek klientom".
Zobacz także: Koronawirus. Program specjalny - odcinek 2
Miłośnicy nowinek technologicznych powinni być zatem zachwyceni. Teraz będą mogli śledzić podróż swojej paczki nie tylko SMS-owo czy za pośrednictwem strony internetowej, ale także przy użyciu WhatsAppa i Messengera. To bez wątpienia spore udogodnienie.
InPost nieustannie wprowadza nowe rozwiązania
W obliczu pandemii koronawirusa warto korzystać z aplikacji tej popularnej firmy kurierskiej. Umożliwia ona zdalne otwieranie skrytki. Dzięki temu możemy uniknąć dotykania panelu sterującego, co obecnie jest niesłychanie ważne.
Ważny apel prezesa InPost. Rafał Brzoska za pośrednictwem pcworld.pl poprosił wszystkich, aby jak najszybciej odbierali swoje paczki. Ma to zwiększyć przepustowość paczkomatów, które w dobie pandemii stały się jeszcze popularniejsze.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.