Najważniejsza jest "instagramowalność" miejsca. Wyniki najnowszej ankiety nie pozostawiają wątpliwości: z tysiąca osób najwięcej, bo aż 40,1 proc., wybrało potencjał na Instagramie jako najważniejszy czynnik w wyborze odpowiedniego miejsca na wyjazd. Nie widzą sensu jechać gdzieś, gdzie nie będą mogli zrobić zdjęć wartych opublikowania w mediach społecznościowych.
Instagram pokonał nawet alkohol. Koszt i dostępność procentowych trunków był drugim czynnikiem, który zebrał jednak "tylko" 24 proc. głosów. Kolejnymi odpowiedziami były rozwój osobisty (22,6 proc.), szansa na spróbowanie lokalnej kuchni (9,4%) oraz możliwości krajoznawcze (3,9 proc.) - informuje "The Independent".
Wyniki pokazują, jak bardzo młodzi dorośli dbają o swój wizerunek w internecie. Ludzie zawsze chcieli wrócić z wakacji z ładnymi zdjęciami, ale są pewne rozpoznawalne miejsca czy widoki, które gwarantują znacznie więcej reakcji obserwujących nas osób niż inne.
Nie jest to aż tak zła decyzja. Jeśli miejsce wygląda pięknie na zdjęciu, w rzeczywistości jest duża szansa, że też takie będzie. A polecane przez kolejne osoby powinno sprawdzić się również w innych kategoriach niż tylko fotograficznych. Niemniej przed wyjazdem warto sprawdzić jeszcze kilka innych rzeczy. A my dzięki temu możemy korzystać z Instagrama jako inspiracji do szukania kierunków dla siebie.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.