*Singiel wspólnie nagrali i wyprodukowali Timberlake, Timbaland i Danja. * Kolorowy i futurystyczny klip wyreżyserował Mark Romanek. Teledysk pokazuje Timberlake'a jako genialnego wynalazcę, który prezentuje swoje najnowsze dzieło światu.
"Filthy" nie będzie jedynym klipem z "Man Of The Woods". Jeszcze przed premierą albumu, zaplanowaną na 2 lutego, ukażą się trzy teledyski, każdy w innym, wyjątkowym stylu, stworzone przez różnych reżyserów. Nowe piosenki będą wydawane co tydzień, zaczynając od 18 stycznia, aż do premiery płyty.
"Man Of The Woods" to najbardziej ambitny album w karierze Justina Timberlake'a, zarówno pod względem brzmieniowym, jak i tekstowym. Justin połączył dźwięki tradycyjnego amerykańskiego rocka z inspiracjami artystami takimi jak The Neptunes, Timbaland, Chris Stapleton i Alicia Keys. Opowieść zawartą na płycie zainspirowała najbliższa rodzina Justina oraz jego własna, życiowa droga - od rodzinnego Memphis do miejsca, w którym jest dzisiaj.
Justin Timberlake sprzedał dotychczas ponad 32 miliony albumów i wyprzedał największe sale koncertowe na całym świecie. Zdobył też niezliczoną liczbę nagród i nominacji oraz zyskał status jednej z najbardziej poważanych i wpływowych osób w show-businessie. Wszystkie trzy solowe albumy artysty ("Justified", "FutureSex/LoveSounds” i obie części "The 20/20 Experience") uzyskały status platynowych płyt na całym świecie. Timberlake pięć razy podbił listę singli Billboard Hot 100, a 17 razie jego utwory znalazły się w pierwszej dziesiątce amerykańskiego zestawienia najpopularniejszych piosenek.
Ostatnim singlem Justina Timberlake'a jest światowy przebój "Can't stop the feeling!" z filmu "Trolls". Kawałek zadebiutował na pierwszym miejscu Billboardu oraz przyniósł artyście dziesiątą w dorobku nagrodę Grammy. Justin Timberlake jest także utalentowanym aktorem, który wystąpił w wielu różnorodnych filmach, w tym "Alpha Dog", "Jak czarnego węża", "Shrek Trzeci" i "The Social Network".
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.