Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
-2°

Karolina Korwin Piotrowska: Jak ślub to jak u Szczęsnego!

8

Gdyby mi ktoś powiedział jeszcze kilka lat temu, że za wzór sprzedawania siebie w mediach podam piłkarzy, puknęłabym się mocno w głowę. Ale ostatnie lata pokazały, że nasi medialni, pompowani przez kolorowe media i portale dla półanalfabetów celebryci, powinni, zamiast jęczeć widowiskowo w mediach, że im media robią z wyćwiczonych zadków przysłowiową jesień średniowiecza, uczyć się do pogardzanych niegdyś „kopaczy”. I to uczyć się uważnie…

Karolina Korwin Piotrowska: Jak ślub to jak u Szczęsnego!
(Instagram.com)

Zacznijmy od ostatnich dni - ślub Szczęsnego. Ileż to razy słuchaliśmy, jak polskie gwiazdy strasznie płakały, że media i tak dowiedziały się o tym, gdzie bidulki biorą swój podobno wielce tajny ślub. Potem, kiedy już tabloidy na jedynkach albo wygadani i niedyskretni goście z wesela pokazali, co trzeba albo i nie w mediach społecznościowych, to już trzeba było sobie zrobić sesję do zaprzyjaźnionej gazety, upstrzoną logotypami zaprzyjaźnionych firm. Ileż to słyszeliśmy o tym, że nie da się wziąć w Polsce ślubu bez latających dronów nad głowami, bez paparazzi zwisających z drzew.

(screen - fakt24.pl)

Czekają nas w tym roku co najmniej dwa wielkie i medialnie już nieprzyzwoicie napompowane jak celebryckie usta śluby, z których relacje z samych przygotowań przypominają meldunki z placu boju, co najmniej jak spod Waterloo albo Westerplatte. Te sprytnie reżyserowane „przecieki medialne”, to bajeczne „mylenie tropów” jakby rodem z gry w „pomidor”, aż się dusza sama raduje, jak to nasi biedni celebryci walczą w pocie czoła o zachowanie swej jakże cennej, choć zwykle wycenionej co do minuty i co do grosza, prywatności. News goni news, zdjęcie goni zdjęcie, plotka za plotką, a zidiociałe media żyją tym w okresie letnim, kiedy poza cellulitem gwiazd na plaży naprawdę nie ma nic. Dywagacje o tym, kto zaprojektuje sukienkę i ile ich będzie, kto i z czego będzie jadł oraz za ile, jaka fryzura, jakie usta i czy będzie nowy biust, jacy będą goście, gdzie noc poślubna i jakie limuzyny i czy BOR będzie ochraniał młodą parę, bo przecież cała Polska nie zaśnie, jeśli nie zobaczy zdjęcia sprzed ołtarza. Tak, grunt to przekonanie o swej bezkarności, boskości i doskonałe samopoczucie. Zad będzie bolał później.

(o2.pl, Karolina Korwin-Piotrowska)

A tu nagle taki Szczęsny, jeden z lepszych bramkarzy, nie tylko w Polsce, z zaskoczenia sobie bierze ślub z Mariną. Ot tak. Zwykły niby piłkarz dał mediom lekcję. Ślub wziął w Grecji, na wyspie, z wybranymi gośćmi najwyraźniej dobranymi nie według klucza z polskich ścianek, ale prawdziwych przyjaciół pary. I co? I szczęka opada wszystkim.

Trwa ładowanie wpisu:instagram

Owszem, jeden tabloid ma jakieś zdjęcia zza greckich krzaczorów, ale to tyle. To para młoda sama teraz decyduje o tym, co i kiedy pojawi się w ich mediach społecznościowych. A portale i gazety grzecznie przebierają nóżkami i czekają na ochłapy rzucane z pańskiego stołu. I jakoś wszyscy dają radę. Dało się utrzymać wszystko w tajemnicy, choć zarówno Szczęsny jak i jego świeżo poślubiona żona należą do osób publicznych, zapraszanych do mediów, rozpoznawalnych. Cuda? Chyba nie, po prostu zdrowy rozsądek i autentyczna, a nie udawana na potrzeby łzawego wywiadu o tym, jak to media niszczą mi życie, chęć zachowania tajemnicy w tym tak ważnym dniu. Owszem, to pewnie kosztowało, ale Szczęsny biedny nie jest i jak pokazała ta sytuacja głupi też nie. Mógłby paru celebrytom zrobić medialne szkolenia o tym, jak to się robi, żeby jeśli tego naprawdę, a nie dla picu, chcesz, media dały ci spokój tego dnia.

Trwa ładowanie wpisu:instagram

Podobnie Lewandowski, o życiu którego naprawdę nie wiemy NIC. Owszem ma medialną, urodziwą żonę, wiemy mniej więcej jak i gdzie mieszka, wiemy, ile zarabia, bo dla nikogo nie jest to tajemnicą i wiemy, co je, bo jego żona ustala mu dietę. Ale poza tym? Ostatnio wiemy, jakie garnitury nosi i że wygląda w nich jak Bond. Tyle. Czy są tak zwane szczere rozmowy na wyłączność? Ustawki? Sms-y do tabloidów o tym, z kim Anna Lewandowska będzie jadła lunch i czy będzie miała wtedy majtki? Nie. Jest mozolne budowanie swojego wizerunku, marki, oparte na tym, co robią oni i ich życiowe partnerki. Tylko tyle. Aż tyle?

Trwa ładowanie wpisu:instagram

Mamy do czynienia z mega gwiazdami, nie tylko polskiego, ale światowego formatu, które dzień po dniu pokazują polskim, lokalnym celebrytom z Polandu, marzącym o zarobieniu paru koła na ściankach, jak naprawdę gospodaruje się sobą, swoim wizerunkiem i jak nie zostaje się medialnym puszczalskim za torbę z giftami albo darmowy obiad dla całej rodziny.

Oto gwiazdy jutra. Gwiazdy autentyczne, a nie sztucznie napompowane przez rozkochane w nich ślepo media, które doskonale wiedzą, gdzie leży granica prywatności i jak bardzo jest ważna, szczególnie w czasach wszechobecnej inwigilacji. To oni decydują o tym, co, gdzie i kiedy pojawi się na temat ich prywatności. I to od nich nasi gwiazdorzy, pokazujący swoje członki, biusty albo dupska, a potem jęczący, że media ich wykorzystują, powinni się uczyć. Póki nie jest za późno.

Karolina Korwin Piotrowska specjalnie dla o2.pl

Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store..

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 15.03.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Koszmarny wypadek na Podhalu. Pasażer nie żyje
Zaginęła 16-letnia Amelia. Policja prosi o pomoc
Komendant zginął w tragicznym wypadku. Brat pożegnał go we wzruszający sposób
Rosjanin nie wytrzymał. Dowództwo usłyszało gorzkie słowa
Szukają studentki. W styczniu zginęło tam troje Polaków
Pod żadnym pozorem nie zrywaj! Nawet 5 tys. zł kary
Chińczycy działali na terenie Wielkopolski. Wyłudzili VAT na 3 mln zł
Koalicja chętnych. Keir Starmer mówi o ochronie pokoju na Ukrainie
Turysta mógł zginąć. Chciał mieć fajne zdjęcie z wakacji w Egipcie
ISW o okrążeniu wojsk ukraińskich obwodzie kurskim. Brak dowodów
Jagiellonia Białystok kontra Lech Poznań. Starcie na szczycie Ekstraklasy
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić