Większość z obrotów firmy pochodzi ze sprzedaży ubrań. Do klientów trafiła odzież za łączną kwotę 497 tys. zł.. Reszta pieniędzy pochodziła z reklam.
Koszty w pierwszym roku wyniosły 606 tys. zł. To daje zaledwie 25 tys. zł zysku. Mimo wszystko, jak na pierwszy rok działalności i wiążące się z tym inwestycje, dodatni wynik należy uznać za sukces.
Na zarobki firmy wpłynęła skuteczna promocja za pomocą bloga. Fanpage "Make Life Easier" obserwuje na Facebooku 140 tys. osób, zaś na Instagramie ponad 170 tys.
Córka byłego premiera założyła firmę w 2015 roku. Zajmuje się sprzedażą damskich ubrań jej autorstwa. Kasia Tusk ma 51% udziałów i pełni funkcję prezesa firmy. W jej prowadzeniu korzysta z pomocy koleżanki Joanny Lisakowskiej.
Sklep oferuje m.in. spodnie, spódnice, swetry kurtki oraz akcesoria. Przykładowa cena swetra marki "Make Life Easier" wynosi 349 zł. Na stronie przeczytamy, że wszystkie ubrania są szyte w Polsce.
Jesteśmy małą, niezależną firmą i naszym celem jest ciągłe doskonalenie się. Nad jakością naszych limitowanych kolekcji czuwają lokalni wytwórcy. Ich wiedza pozwala nam na odnalezienie balansu między wysoką jakością a przystępną ceną. MLE to efekt pracy warsztatu wyłącznie rodzimych zakładów krawieckich.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.