Kenzno x H&M. To oficjalna nazwa kolekcji. Zdecydowana jej większość to odzież przeznaczona dla kobiet. Oprócz tego znajdziemy ubrania dla mężczyzn oraz akcesoria. Kolekcję Kenzo)
będzie można także zakupić za pośrednictwem sklepu on-line.
Zwierzęce motywy są znakiem rozpocznawczym Kenzo. Nie inaczej będzie w przypadku kolekcji stworzonej dla H&M. Inspiracje rodem z dzikiej natury oraz printy to nieodzowny element ubrań domu mody. Popularna szwedzka sieciówka chciała, żeby dostępna u nich kolekcja jak najbardziej oddawała charakter znanej na całym świecie marki.
Współpraca H&M ze znanymi firmami i osobami to nie nowość. Szwedzka sieć ochoczo czerpie natchnienie z zewnątrz, dlatego bardzo często angażuje do tworzenia swoich kolekcji inne marki, blogerki, czy celebrytów. Było już Versace, Karl Lagerfeld był też David Beckham. W zeszłym roku furorę robiło Balmain, a dzisiaj przyszedł czas na Kenzo.
Przed sklepami jak zwykle ustawią się kolejki. Tak było, gdy do sprzedaży wchodziła każda kolekcja sygnowana marką znanego projektanta i prawdopodobnie tak też będzie dzisiaj. Hashtag #KENZOxHM powoli dominuje w internecie, chociaż dzień jeszcze dobrze się nie rozpoaczął. Jako, że odzież z unikalnych kolekcji H&M cieszy się niezwykłą popularnością, szwedzka marka zastrzegła, że będzie sprzedaż będzie ograniczona limitem jednej sztuki danego modelu na osobę.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.