Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
Adam Dudkiewicz | 
aktualizacja 

Kobiety z przystojnymi mężami katują się na diecie. Reszta sobie odpuszcza

27

Uniwersytet Stanowy na Florydzie przekonuje, że żony mniej atrakcyjne od swoich partnerów mają obsesję na punkcie własnego wyglądu. Pozostałe panie nie przejmują się dietą zbyt mocno.

Kobiety z przystojnymi mężami katują się na diecie. Reszta sobie odpuszcza
(iStock.com)

Mężatka z przystojniakiem pod ramieniem będzie skłonna do cięższej pracy nad własnym ciałem. Takie kobiety czują potrzebę "pozostania konkurencyjną" względem innych samic, tłumaczy "NY Daily".

Naukowcy doszli także do wniosku, że żony bardziej atrakcyjne od mężów tracą motywację. Nie widzą potrzeby dbania o siebie. Ich wygląd z czasem staje się niekorzystny, ciało zaczyna się zaokrąglać.

Skupiliśmy się na odpowiedzi na pytanie: Jaki jest związek między moją atrakcyjnością a atrakcyjnością mojego partnera? Oraz jak wpływa na to płeć - mówi współautor badania Tania Reynolds.

I teraz najważniejsze, czyli jak oceniano atrakcyjność. O pomoc poproszono studentów, którzy oglądając zdjęcia, przyznawali noty za twarz i sylwetkę. Potem wyniki uśredniono.

Na koniec oceniono postawę każdej mężatki. Oceny oddają poziom determinacji do katowania się dietą i ćwiczeniami fizycznymi. Im jest wyższa, tym chęć do chudnięcia większa. W skali od 1 do 6 wygląda to następująco:

- atrakcyjna żona z atrakcyjnym mężem: 2,7;
- nieatrakcyjna żona z atrakcyjnym mężem: 3,5;
- nieatrakcyjna żona z nieatrakcyjnym mężem: 2,9;
- atrakcyjna żona z nieatrakcyjnym mężem: 3,1.

A panowie? Jak reagują na wygląd żony? Wygląda na to, że motywacja mężczyzn do zadbania o wygląd jest kompletnie niezwiązana z własną atrakcyjnością czy atrakcyjnością partnerki. Na potrzeby eksperymentu przebadano 113 par z miasta Dallas, średnio w wieku ok. 30 lat.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Tradycyjna pascha wielkanocna. Zobacz, jak ją przygotować?
Kibice skandowali "UEFA Mafia". Klub nie musi płacić
Nie żyje Michał Czeszejko-Sochacki. Szpital przekazał smutne wieści
Atak drona w Kraju Krasnodarskim. Władze zabrały głos
Dziennikarz dostał się do tajnego pokoju w Białym Domu. Ujawniono szczegóły
Nowy zakaz na popularnej hiszpańskiej plaży. Mandat może wynieść nawet 2 tys. euro
Nielegalny sprzęt z Białorusi zalał nasz kraj. Trwa śledztwo
Zeznawał przeciwko swojej matce. Przerwał milczenie po 17 latach
Najstarsze zwierzę świata? Ta antarktyczna gąbka może żyć nawet 15 000 lat
Rosyjskie samoloty w Wielkiej Brytanii? "To zniewaga ludzi, którzy zginęli"
Przeżyła własną aborcję. Po latach spotkała biologiczną matkę
Co Francuzi myślą o Polakach? "Staliście się potęgą"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić