Akcję ogłoszono spontanicznie. Lidl zachęca swoich klientów do przyjścia i powymieniania się figurkami Smerfów i akcesoriami do nich. Jeśli zatem wasze dzieci płaczą po nocach, bo nie mają kompletu, możecie sprawić im dużą radość.
Małe Smerfy Stikeez powtórzyły sukces biedronkowych Świeżaków. Wpadły jednak w tę samą pułapkę – nie starczyło ich dla wszystkich. O brakach w różnych lokalizacjach donosili sami klienci na facebookowym profilu marki. Część żaliła się, że woreczki i domki rozeszły się już pierwszego dnia.
Figurki szybko zyskały na popularności. Ogłoszenia o ich sprzedaży pojawiły się w serwisach ogłoszeniowych. Ceny sięgają nawet kilkudziesięciu złotych za niektóre akcesoria.
Stikeez pojawiły się w Lidlu jako akcja promująca jedzenie warzyw i owoców wśród dzieci:
Elementem [akcji] jest komunikowanie i utrwalanie przekazu jak ważne są warzywa i owoce w diecie najmłodszych. Rozwiązaniem może być poznawanie smaków również poprzez zabawę – stąd pomysł na figurki Stikeez – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.