Ryan po prostu bawi się zabawkami. W praktyce oznacza to jednak ich testowanie, które przynosi wiele odpowiedzi producentom i rodzicom szukającym czegoś dla swoich pociech. Mama chłopca sama kupuje większość zabawek. W sklepie pyta syna, co mu się podoba i płaci za to. Następnie nagrywa go z daną zabawką, a filmik trafia na Youtube.
Liczba wyświetleń każdego z nagrań w zasadzie nie schodzi poniżej miliona. Najpopularniejsze wideo na kanale wyświetlono niemal 570 mln razy. Wszystkie jego filmiki obejrzano już łącznie ponad 8 mld razy - informuje "The Verge".
Chłopiec jest najmłodszą gwiazdą w historii YT. Kego kanał Ryan ToysReview zostawia daleko w tyle podobne nagrania z kategorii otwierania i testowania zabawek.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.