Eksperymenty z Chicken McGriddle robi 11 restauracji ze stanu Ohio. Większość z nich należy do Briana Mortellaro, który opracował kanapkę i zaproponował szefom w centrali McDonald's. Zgodzili się, ale marketing ograniczyli do szeptanego. Nie będzie reklam. Nowość trafi do słynnego "tajnego menu" sieci.
To pierś kurczaka w panierce między dwoma nasączonymi syropem klonowym naleśnikowymi bułeczkami używanymi w kanapkach McGriddle - informuje "Columbus Business First".
To nie pierwszy eksperyment ze śniadaniowym menu. McDonald's oferował lub nadal oferuje (choć w ograniczonym zakresie) wersje BLT (z sałatą i bekonem w majonezie)
oraz z sadzonym jajkiem.
Nowa kanapka z kurczakiem będzie dostępna w dwóch wersjach. Tańsza, za 1,49 dol. (5,9 zł) jest tylko z dodatkiem sera. Droższa, za 2 dol. (7,6 zł) ma dodatkowo jajko i bekon.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.