Ci, którzy uwierzyli w rozwój technologii w Nigerii, sporo na tym zarobili. Jason Njoku pięć lat temu założył telewizję internetową, ale nie przewidywał, że odniesie taki sukces. Inwestorzy, którzy mu zaufali i kupili 10 procent udziałów za 80 tys. dolarów w 2011 r., po pięciu latach sprzedali swoje udziały za 2,4 mln dolarów.
Biznesmen zawdzięcza sukces przyjacielowi ze studiów. Jak czytamy w Quartz, przyznaje, że nie miał zielonego pojęcia o negocjacjach. Wziął je na swoje barki jego przyjaciel Bastian, który sam kupił 35 procent udziałów za 50 tys. dolarów i znalazł pierwszego inwestora.
iROKOtv jest obecnie telewizyjnym liderem w nigeryjskiej sieci. Najpoważniejszym rywalem platformy jest Netflix, który w styczniu dotarł do Afryki.
Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.