Guma do żucia po posiłku odejdzie do lamusa? W taką informację można uwierzyć po przeczytaniu artykułu na stronie The Onion. Jeśli już ją widzieliście, a nawet w nią uwierzyliście, lepiej ostudzić ewentualny zapał do krytyki rzekomego pomysłu McDonald's.
Informacja zapowiada wielką innowację w świecie fast foodów. Wprowadzenie na rynek nowego produktu ma przełamywać dotychczasowe trendy poszerzania menu o nudne, sezonowe kanapki. Według zapowiedzi, producent jeszcze w tym roku wprowadzi do sprzedaży połączenie mięsa o miętowym smaku, aromatyzowanego pieczywa i mentolowego sosu.
O sprawie zrobiło się głośno w portalach społecznościowych. Wystarczyło zaledwie kilka godzin, by wiadomość o miętowym Big Macu obiegła sieć. Równie szybko okazało się, że wszystko jest zwykłym dowcipem, który udowadnia tylko jak łatwowierni są internauci.
Zobacz także:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.